اس ام اس های جدید تبریک تولد ۹۲
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس های جدید تبریک تولد ۹۲
نوشته شده در یک شنبه 21 مهر 1392
بازدید : 3056
نویسنده : علی اکبری
اس ام اس های جدید تبریک تولد ۹۲

اس ام اس های جدید تبریک تولد ۹۲

 

هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی . . .

تولدت مبارک

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

سالروز تولدت رو تسلیت میگم به فرشته های آسمون! چون۲۰ سال پیش ازشون جدا شدی اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی .تولدت مبارک.

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.
آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در کنارت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت..

سالروز طلوع زندگیت مبارک

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

 

روزِ تـولـدت شـد و نـیـسـتـم امـّا کـنـارِ تــو

کـاشـکـی مـیـشـد کـه جـونـمـو هـدیـه بـدم بـرایِ تـــو

درسـتـه مـن نـمـیـتـونـم ایـن روز و پـیـشِ تـــو بـاشــم

امــّا بـهـش تـو رویـام، رنـگِ حـقـیـقـت مـیـپاشـم

مـیـخـوام بـرات تـو رویـاهـام جـشـنِ تـولـد بـگـیـرم

از لـحـظـه لـحـظـه هـایِ جـشـن تـو خـیـالـم عـکـس بـگـیـرم

مـن بـاشـم و تـو بـاشـی و خـــدایِ تـویِ آسـمـون

چـراغـونـی جـشـنـمـون، سـتـاره هـایِ کـهـکـشـون

بـه جـایِ شـمـع مـیـخـوام بـرات غـمـهـارو آتـیـش بـزنـم

هـر چـی غـم و غـصـه داری یـک شـبِ آتـیـش بـزنـم

تـو غـمـهـاتـو فـوت کـنـی مـنـم سـتـاره بـیـارم

اشـکِ چـشـاتـو پـاک کـنـم نـورِ سـتـاره بـکـارم

کـهـکـشـونـو سـتـاره هـاش، دریـا و مـوج و مـاهـیـاش

بـیـابـونـا و بـرکـه هـاش، بـارون و قـطـره قـطـره هـاش

بـا هـفـت تـا آسـمـون پـُر از گـلایِ یـاس ومـیـخـک

بـالِ فـرشـتـه هـا و عـشـق و اشـتـیـاق و پـولـک

عـــاشـقـتـو یـه قـلـبِ بـی قـرار و کـوچـک

فـقـط مـی خـوان بـهـت بـگـن..اولـیـن سـالِ کـه نـیـسـتـیـم امــــّا

روزِ مـیـلادت مـبـارک…..

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

 

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است،، از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

 

و چ لطیف است حس آغازی دوباره

و چ زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای تنفس…

و چ اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!!

و چ اندازه شیرین است امروز

روز میلاد…

روز تو…

روزی که تو آغاز شدی!!!

‏”تولدت مبارک”

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

ای قشنگ ترین بـــــهانه زندگی

تـــــــــولدت مبارکـــــــــــــــ

.

اس ام اس تبریک تولد

.

امروز تولدم بود وتنها کسانی که به من تبریک گفتند

۱٫٫همراه اول با ارسال یک اس ام اس تبریک

۲٫٫تقویم نصب شده روی سیستمم

۳٫٫یکی از شرکتهای بیمه که خودم رو بیمه کردم با ارسال پیامک

.

اس ام اس تبریک تولد

.

این لحظه “تو” به دنیا آمدی تا دنیای من بی “تو” نباشد و “تو” رنگین کمان نازنین روزهای بی رنگی من باشی…

یک بالن شاد پر از بادبادک هایی که رویش اسمت را نوشته ام به آسمان می سپارم

روز میلاد قشنگت مبارک(رایا)

.

اس ام اس تبریک تولد

.

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست، به دنبال کوچک ترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم…

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم!

تولد زیبایت آذین زندگی ام باد…

.

اس ام اس تبریک تولد

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست…

میلاد تو معراج دستهای من است، وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم!

فرشته آسمانی من، سالروز زمینی شدنت مبارک.

.

اس ام اس تبریک تولد

.

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم؛ چه کسی چشمهای زیبای تو را رنگ کرده است؟چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟!

فرشته ای در قالب یک انسان!!!

فقط ساده میتوانم بگویم؛

تولدت مبارک
.
اس ام اس تبریک تولد
.
الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی .

لپت همیشه قرمز

روی دشمنات زرد

دلت همیشه سبز

تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است . . .

تولدت مبارک

.

.

متن تبریک تولد

.

.

سالروز رفاقت مبارک

سالروز صداقت مبارک

سالروز متانت مبارک

سالروز درایت مبارک

و سالروز آغاز این همه خوبی ها مبارک

تولدت مبارک ، عزیز تر از جانم . . . .

.

.

Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد

.

.

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک

.
Sms  تولد پیامک تولد مسیج تولد
.

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم . . .

.

.

متن تبریک تولد

.

.

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک …

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

تک تک ستاره های عمرت بلند و والا

باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا

امروز روز تولدته عزیزم

عزیزمی ، دوستت دارم به مولا

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

تمام آدما فدات / خوش به حال مامان و بابات

تو امروز اومدی و ما شدیم کیش و مات

تولـــــــــدتـــــــــ مبـــــــارکــــــــ

حالا برو بخواب که دیر نشه لالات !

.

اس ام اس جدید تبریک تولد
.

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم

تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم

بارها این تارها به صدا درمی آیند و میگویم:

تولـــــدت مبارک بهترینم

امروز به هوای تو ، چه خوشحالم

می خواهم بپرم ، چه سود که بی بالم

تو را می خواهم ، نبینمت بد حالم

میگویم تولدت مبارک، نگویم، خدا کند لالم !!

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

نام قشنگت بر لبانم جاریست / تمام چیزهای دنیا بی تو فانیست

تولدت مبارک عزیزم / روی تو امروز چه نورانیست

.
اس ام اس جدید تبریک تولد

.

عاشقانه در انتظار تو هستیم / کم طاقت دیدار تو هستیم

با آمدنت جمال ما روشن شد / حالا که آمدی گرفتار تو هستیم !

تولدت مبارک عزیزم !

.

اس ام اس جدید تبریک تولد

.

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

جز دلی که به من پس دادی

تولدت مبارک . . .

.

اس ام اس جدید

.

امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم . . .

تولدت مبارک

.

اس ام اس جدید

.

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

.

اس ام اس جدید

.

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

.

اس ام اس جدید

.

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک

.

اس ام اس جدید
.

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

.

sms

.

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .

.

saninam.ir

.

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک

.

sms jadid

.

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

.

sms jadid

.

امشب تولد توست

و باز من کنارت نیستم

امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک . . .



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: